lauantai 20. huhtikuuta 2013

Aarteita ja remonttia / Some treasures and some renovation

Pitää niin kiirettä 1:1-elämässä, että kaikki hommat junnaa Huis Orlandossa paikoillaan jo kolmatta viikkoa... Alakertaan on tulossa väliseinä keittiön ja eteisen välille, ja laitan seinän ehkä myös ylimpään kerrokseen. Ei etene, kun ei ole tapetteja...

I'm so busy with my 1:1 life that all the work with Huis Orlando is at a stand still... I'm building a wall to the ground floor between the kitchen and the hall and I'm also planning a wall to the attic. But since I have had no time to look for the wallpapers...



Ostin Heli Snickerin taitavasti rakentaman puusohvan - miten ihana se onkaan! Kulutin vähän kulmia ja lisäsin Nukkekotimarkkinoilta ostamani tyynyt. Daalia on Nukkekotikirppikseltä ja kaunis ruukku Taru Astikaiselta messuilta. Kiinalaisessa kaapissa näkyy uusimpia aarteitani: minikeramiikkaa Nukkekotikirppiskeltä. Pikkupöydällä olevat kukat kuuluvat myös suosikkeihini, ja MiniMirkan pikkuastia on täydellisesti samaa sävyä sohvan kanssa..!

I bought this wooden bench made by Heli Snickeri from the Dollhouse flea market in FB - and I love it! I showed it some sand paper to add a bit worn out look and added the pillows I bought from Doll House Fare in Turku. Flower is from FB flea market and the beautiful pot is from Taru Astikainen at the fair. You can see my newest treasures in the Chinese cabinet: miniature ceramics from FB flea market. Flowers on the small table are my favourites too and the little dish by MiniMirka is just the right hue of green to go along with the bench..!



2 kommenttia: